Filip, na praktykach w Szkole Polskiej w Barcelonie

Cześć! Nazywam się Filip Wójtowicz i z ogromną radością dołączam do zespołu nauczycieli w Szkole Polskiej w Barcelonie. W tym roku ukończyłem studia licencjackie z filologii włoskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Od ponad dwóch lat uczę języka polskiego obcokrajowców, a także miałem okazję prowadzić lekcje włoskiego dla dzieci. Ostatnie pół roku spędziłem w Rzymie, gdzie rozwijałem swoje umiejętności językowe i zanurzałem się w bogatej kulturze Włoch.

Moje pasje to literatura, muzyka, podróże oraz nauka języków obcych. Uważam, że nauka
języków otwiera przed nami nieskończone możliwości poznawania świata i siebie nawzajem. Praca z dziećmi jest dla mnie szczególnie satysfakcjonująca, ponieważ mogę nie tylko przekazywać wiedzę, ale także inspirować młodych ludzi do odkrywania radości z nauki.
Praktyki w Barcelonie to dla mnie wyjątkowa szansa, by połączyć te zainteresowania z
nowymi wyzwaniami w wielokulturowym środowisku. Dlaczego Barcelona? To miasto pełne energii, fascynującej historii i różnorodności. Od dawna mnie interesowało – teraz mam okazję je poznać i pracować w miejscu, gdzie spotykają się różne kultury, co idealnie wpisuje się w moje zainteresowania. Wierzę, że Barcelona, ze swoją otwartością i dynamiką, stworzy doskonałe warunki do dalszego rozwoju zawodowego oraz osobistego.
Jestem pełen pozytywnych oczekiwań – nie mogę się doczekać współpracy z uczniami i
wspólnego odkrywania piękna języka polskiego! Mam nadzieję, że razem stworzymy
inspirujące i przyjazne środowisko do nauki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2024/2025

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?