Daria, nowa praktykantka w Barcelonie

Dzień dobry!

Nazywam się Daria Smolana i jestem absolwentką dwóch kierunków – Komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Psychologii na Uniwersytecie SWPS. Obecnie rozpoczynam praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie, gdzie chcę połączyć moje doświadczenie z pasją do psychologii i pracy z dziećmi.
Na co dzień zajmuję się marketingiem oraz projektowaniem graficznym, jednak zawsze bliskie były mi tematy związane z psychologią rozwojową. Podczas studiów poznałam różne podejścia pedagogiczne, a dodatkowo interesuję się wielojęzycznością oraz tym, jak kształtuje ona rozwój dzieci. Praca w placówce, która łączy różne kultury i wspiera dzieci w nauce w wielokulturowym środowisku, stanowi dla mnie doskonałą okazję do dalszego rozwoju w tej dziedzinie.
Moją drugą wielką pasją jest nauka języków i odkrywanie nowych kultur. W trakcie studiów miałam szansę spędzić semestr na Portugalskim Uniwersytecie Katolickim w Lizbonie, gdzie poznałam wiele ciekawostek na temat kultury portugalskiej i doskonaliłam swoje umiejętności językowe. Interesuję się także sztuką i fotografią, co wiąże się z moją pracą w designie. Obecnie poświęcam wiele czasu na naukę języka hiszpańskiego, który mam nadzieję rozwijać podczas pobytu w Barcelonie. Katalonia urzekła mnie swoją bogatą kulturą oraz zróżnicowaną naturą i nie mogę się doczekać dalszego poznawania tego regionu!

Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Szkoły Polskiej w Barcelonie. Do zobaczenia na zajęciach!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2024/2025

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?