Witamy Anię, nową praktykantkę w szkole w Barcelonie

Serdecznie witam wszystkich! Mam na imię Ania. Jestem świeżo upieczonym
magistrem psychologii. Studia skończyłam na Katolickim Uniwersytecie w Lublinie. Pasjonuje mnie praca z ludźmi, nie zależnie od ich wieku. Poza psychologią, moim hobby jest również poznawanie nowych kultur oraz podróżowanie. Uważam, że każda odbyta podróż, nie jest tylko odkrywaniem nowych miejsc, ale też otwiera nas na głębsze poznawanie samych siebie. Liczę, że w przyszłości uda mi się zwiedzić całą Europę i nie tylko. Poza tym, kocham góry i morze. Dzięki temu piesze wędrówki i sporty wodne również nie są mi obce. Liczę na to, że po raz pierwszy w życiu spróbuję w Hiszpanii surfingu. Bardzo cieszę się, że mogę być tutaj z Państwem. Do zobaczenia na zajęciach w szkole!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?