Wiktoria, nowa praktykantka w szkole w Barcelonie

¡Hola! Mam na imię Wiktoria i pochodzę z okolic Gdańska. Jestem absolwentką Filologii polskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Od początku studiów byłam związana ze specjalizacją nauczycielską, gdzie zdobywałam wiedzę również w zakresie metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Natomiast praktyki w Szkole Polskiej będą dla mnie niesamowitą szansą na poszerzenie tej wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności pracy z dziećmi.

Moje zainteresowania skupiają się także wokół szeroko pojętej sztuki. Zamiłowania do malarstwa, rysunku i rękodzieła skłoniły mnie do podjęcia studiów na kierunku Architektura wnętrz. Kompetencje artystyczne staram się wykorzystywać także w trakcie nauczania języka polskiego.
Odbywanie praktyk w Szkole Polskiej będzie dla mnie okazją nie tylko do zyskania wiedzy na temat szerzenia języka i kultury polskiej. To także możliwość do zaszczepiania w dzieciach pasji do sztuki, rozwijania ich zdolności manualnych oraz zetknięcia się z historią, językiem i architekturą Katalonii (Hiszpanii). Do zobaczenia na zajęciach!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?