Angelina, nowa praktykantka w szkole w Barcelonie

Cześć wszystkim czytelnikom tego bloga! Jestem Angelina i chciałabym się z Wami podzielić kilkoma informacjami z mojego życia. Mam 21 lat i pochodzę z Ukrainy, ale od pięciu lat mieszkam i studiuję w Polsce. W 2022 roku ukończyłam licencjat z dziennikarstwa w Lublinie, a następnie postanowiłam kontynuować naukę na studiach magisterskich, wybierając kierunek zarządzanie.

Poza zajęciami akademickimi pracuję jako specjalista ds. reklamy. Praca ta nie tylko dostarcza mi codziennych wyzwań, ale także umożliwia kreatywne podejście do rozwiązywania różnorodnych zadań. Dzięki możliwości pracy zdalnej mogę też odbywać praktyk w Hiszpanii, co sprawia mi ogromną radość.
W ostatnim roku moje życie zyskało nowy wymiar dzięki aktywności fizycznej, która stała się ważną częścią mojego codziennego życia. Oprócz tego uwielbiam śpiewać oraz robić zdjęcia przyrody i ciągłe poszerzać swoje umiejętności.
Posiadam również doświadczenie w pracy z dziećmi. Pomagałam nauczycielom podczas obozów organizowanych w swojej szkole w Ukrainie, co pozwoliło mi zrozumieć, czym się interesują najmłodsi. Mam także dwóch młodszych braci, z którymi utrzymuję świetny kontakt, co sprawia, że łatwo nawiązuję relacje z dziećmi.

Nie mogę się doczekać, aby rozpocząć praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie. Cieszę się na nowe wyzwania i doświadczenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?