Ania, wraca na praktyki do szkoły w Barcelonie

Dzień dobry wszystkim rodzicom, nauczycielom oraz każdemu, kto czyta tego bloga.

Mam na imię Ania, mam 21 lat. Jestem z Ukrainy, ale studiuję już piąty rok w Polsce. Wcześniej jako studentka z kierunku stosunków międzynarodowych odbywałam praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie przez dwa miesięcy. Spodobało mi się środowisko w którym wcześniej pracowałam i mieszkałam. Tak bardzo mi było tutaj dobrze, że po ukończeniu praktyk nie miałam ochoty wyjeżdżać.  Jednakże z powodu wojny musiałam wrócić do domu. Teraz, kiedy jestem na magisterce zarządzania podjęłam decyzję, że chcę ponownie poczuć wszystkie te wcześniejsze emocje i żyć w tym miejscu, którego moje serce nigdy nie opuściło)))

Będzie mi miło ponownie pracować z dziećmi ze Szkoły Polskiej w Barcelonie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?