Elnura, zaczyna praktyki w szkole w Barcelonie

Poznajmy się. Nazywam się Elnura, urodziłam się i wychowałam w samym centrum Azji, w pięknym kraju zwanym Kazachstanem.
Rok temu przyleciałam do Polski ze swoimi braćmi na studia magisterskie. Wcześniej ukończyłam studia licencjackie w Kazachstanie na kierunku PR. Równolegle pracowałam jako menedżer treści, pisałam teksty dla mediów społecznościowych.

Jestem osobą kreatywną i uważam, że mam bogatą wyobraźnię. Lubię tworzyć ciekawe filmy na telefonie i jednocześnie na tym zarabiać.
Uwielbiam też dzieci. W rodzinie jestem najstarszą siostrą i wszyscy moi bracia nazywają mnie "nianią". W czasie szkoły pomagałam dzieciom z sąsiedztwa uczyć się angielskiego. Dlatego czuję, że ta praktyka w szkole jest dla mnie idealna.

Jestem bardzo zadowolona z odbycia praktyki w Barcelonie. Zakochałam się w tym mieście od pierwszego wejrzenia. I nie mogę się doczekać rozpoczęcia stażu!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?