Klaudia, nowa praktykantka w Barcelonie

¡Hola! Mam na imię Klaudia i jestem studentką Filologii Iberyjskiej na Uniwersytecie Warszawskim. W ramach programu Erasmus Plus odbędę 6-miesięczne praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie. Stowarzyszenie zwróciło moją uwagę, ponieważ chciałam pracować w placówce, która szerzyłaby język i kulturę polską za granicą kraju. Dodatkową zaletą jest to, że będąc w Barcelonie będę mogła zapisać się na kurs katalońskiego, aby choć odrobinę poznać kolejny język, w którym mówi się na Półwyspie Iberyjskim (poza hiszpańskim mówię też trochę po portugalsku) :)Jestem osobą wrażliwą, otwartą i komunikatywną. Uwielbiam czytać reportaże i robić małe wypady za miasto, żeby pobyć wśród natury. Poza tym, właśnie zaczynam moją przygodę z fotografią analogową.
Jestem pewna, że praktyki w Szkole Polskiej będą dla mnie wiele wnoszącym do mojego życia doświadczeniem. Do zobaczenia na zajęciach!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?