Wiktoria, nasza praktykantka w Szkole Polskiej w Tarragonie

Cześć wszystkim! Nazywam się Wiktoria Szubert i w ramach programu Erasmus + przyjechałam podbijać hiszpańskie ziemie i zarażać ludzi moją pasją jaką jest dietetyka i sport. Jako studentka pierwszego roku Niepublicznej Wyższej Szkoły Medycznej we Wrocławiu zamierzam maksymalnie wykorzystać czas, który mogę spędzić w tak cudownym mieście jakim jest Tarragona. Od małego byłam zakochana w Hiszpanii i przyjazd tutaj jest spełnieniem jednego z marzeń, które miałam już od najmłodszych lat. Jako była mistrzyni Europy w Taekwondo i aktualna pasjonatka szeroko pojętego środowiska „fitness” chciałabym obserwować lokalne zwyczaje nie tylko pod kątem diety, ale także sportu. Mam nadzieję, że będę mogła pomóc, doradzić, ale także poszerzyć swoją wiedzę w trakcie tego wyjazdu. Nie mogę się doczekać, aż będę mogła przedstawić się osobiście i pozostaje mi tylko dodać jedno: Do zobaczenia na zajęciach już niedługo!

   
Wiktoria Szubert


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?