Julia, na praktykach w Szkole Polskiej w Barcelonie i Gironie

Mam na imię
Julia i obecnie studiuję na Uniwersytecie Wrocławskim kierunek społeczny oraz w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nysie kierunek Edukacja Artystyczna.
Bardzo się cieszę, że jako studentka Nyskiej uczelni mogłam wsiąść udział w programie Erasmus+ i przyjechać do Barcelony!!! Uwielbiam podróżować i poznawać nowe zwyczaje, ale również praca z dziećmi sprawia mi wielką przyjemność, dlatego cieszę się, że mogłam połączyć jedno z drugim i znaleźć się w Szkole Polskiej.
Ukończyłam dwa stopnie szkoły muzycznej, stąd wybór kierunku edukacji muzycznej. Mam nadzieję, że dzięki praktykom będę mogła poszerzyć swoje umiejętności pracy z dziećmi oraz poprzez zabawę pokazać im piękny świat muzyki.


Julia Sieniawska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?