Paulina, praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie i Castelldefels

Nazywam się Paulina Woszek i jestem studentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie na kierunku- edukacja muzyczna w jazzie i muzyce rozrywkowej.
Aktywnie działam jako wokalistka oraz instruktor śpiewu. Prowadzę dwa zespoły wokalne w Opolu-Stolicy Polskiej Piosenki. Jestem członkinią Opole Youth Choir.
Obecnie odbywam praktykę pedagogiczną w Szkole Polskiej w Barcelonie i Castelldefels z programu Erasmus Plus. Podczas stażu chcę pracować z najmłodszą grupą dzieci, ponieważ w przyszłości pragnę prowadzić zajęcia metodą Gordona dla niemowląt.
Liczę, że zabawa z Państwa pociechami da mi rozwój i otworzy mi nowe ścieżki pracy.

Paulina Woszek 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?