Natalia, praktykantka w Szkole Polskiej w Tarragonie

Hej! Mam na imię Natalia i jestem studentką I roku studiów licencjackich na kierunku dietetyka w Niepublicznej Wyższej Szkole Medycznej - NWSM we Wrocławiu.
Jako studentka mogłam skorzystać z programu unijnego Erasmus Plus i wyjechać do Tarragony, miasta, które jest bardzo klimatyczne i urokliwe. Od ponad tygodnia mam przyjemność być i egzystować w pięknym miejscu, w Hiszpanii, jako praktykantka. Mam niesamowitą okazje poznać kulturę, ludzi i język.
Moim celem jest nauczenie się języka hiszpańskiego, co jest o wiele łatwiejsze, kiedy przebywa się w środowisku hiszpańskojęzycznym. Liczę, że praktyka w Szkole Polskiej pozwoli mi zdobyć nowe doświadczenia i odkryć nowe pasje. To  początek mojego pobytu tutaj. Mam nadzieję, że za parę tygodni będę mogła podzielić się kolejnymi wrażeniami.

Natalia Ulatowska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?