Agnieszka, na praktykach w Szkole Polskiej w Barcelonie i Castelldefels

Hola! Jestem Agnieszka Weryszko. Studiuję Wokalistykę jazzową w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nysie. Jestem też nauczycielką śpiewu w szkole muzycznej w Ząbkowicach Śląskich oraz trenerem wokalnym i wychowawcą na obozach muzyczno-sportowych MSK Akademie.
Na lekcjach poza nauką prawidłowej emisji głosu pracuję z dziećmi nad interpretacją, dykcją, poczuciem rytmu. Wprowadzam elementy teorii muzyki, zapisu nutowego, kształcenia słuchu jednak najważniejsze jest dla mnie czerpanie radości z muzyki, naturalność i praktyka.
Przyjazd do Barcelony to spełnienie moich marzeń! Nie mogę się doczekać zajęć wSzkole Polskiej. Praca z dziećmi dwujęzycznymi będzie dla mnie wyzwaniem i bardzo wzbogacającym doświadczeniem. Mam nadzieję, że dzieciaki po zajęciach złapią muzycznego bakcyla!

Do zobaczenia!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?