Adrianna, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie i Castelldefels

Nazywam się Adrianna Wróblewska. Jestem absolwentką Iberystyki-studiów hiszpańskich oraz Bezpieczeństwa Wewnętrznego na Uniwersytecie Szczecińskim w Szczecinie. Moją pasją przez wiele lat była siatkówka, co przełożyło się na uprawianie tego sportu przez ponad 10 lat. Najpierw w rodzinnym mieście Płock, a
w późniejszych latach, w Policach, Pszczynie i Stargardzie. Moją drugą pasją jest nauka języka hiszpańskiego. Od zawsze lubiłam uczyć się języków, jednak nigdy z zadowalającym mnie skutkiem i przez to wybrałam studia językowe, na których bardzo szybko złapałam bakcyla hiszpańskiego. Do Barcelony przyjechałam w ramach programu Erasmus+, gdzie będę mieć przyjemność odbyć praktyki, przez okres 3 miesięcy, w Szkole Polskiej w Barcelonie i Castelldefels. Czas spędzony tutaj, na pewno będę wspominać bardzo dobrze i… do zobaczenia w szkole.


Adrianna Wróblewska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?