Anna, nowa praktykantka w Barcelonie

Dzień dobry! Nazywam się Anna Nguyen i jestem studentką III roku Edukacji Artystycznej w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie oraz nową praktykantką Szkoły Polskiej w Barcelonie. Pochodzę z Buska Zdroju, ale już od ośmiu lat mieszkam w dolnośląskim Wrocławiu, który urzekł mnie swoim niezwykłym klimatem i przyjazną atmosferą. Od najmłodszych lat, moją największą miłością jest muzyka, dlatego to właśnie z nią zdecydowałam się związać moją przyszłość. Uwielbiam śpiewać i umiejętność tę staram się rozwijać zarówno na zajęciach akademickich, jak również w praktyce scenicznej uczestnicząc w działalności różnego rodzaju zespołów oraz grup wokalnych. Od kilku lat staram się swoją pasję przekazywać innym - prowadziłam zajęcia nauki śpiewu dla najmłodszych i młodzieży oraz grupowe zajęcia umuzykalniające, dzięki którym odkryłam swoje zamiłowanie do nauczania.

Możliwość odbywania praktyk studenckich w Barcelonie to dla mnie niezwykła okazja do poznania katalońskich tradycji muzycznych oraz tutejszego środowiska artystycznego. Cieszę się również, że będę miała szansę dołożyć swoją "cegiełkę" do działalności pedagogów Szkoły Polskiej i nie mogę doczekać się spotkania z dzieciakami.
Do zobaczenia na zajęciach!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?