Violetta, nowa praktykantka w Barcelonie

¡Hola! Nazywam się Violetta Filipenko i pochodzę z Kazachstanu, jednak obecnie studiuję na Uniwersytecie w Siedlcach w Polsce. Jestem studentką filologii polskiej, co odzwierciedla moją miłość do języka i kultury polskiej. Jednym z moich największych marzeń jest nauczanie języka polskiego osób spoza Polski, aby pomóc im odkryć piękno i bogactwo  tego języka. Jestem bardzo szczęśliwa, że od października jestem praktykantką w Szkole Polskiej w Barcelonie i mogę zbliżyć się do realizacji tego marzenia.

Kocham podróżować, poznawać nowych ludzi oraz ich język i kulturę. Jestem pewna, że spędzenie dwóch miesięcy w Barcelonie będzie niezapomnianym doświadczeniem w moim życiu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?