Laura, nowa praktykantka w Barcelonie

Cześć! Ja nazywam się Laura Wawrzyniak i przeleciałam do Barcelony z Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. W ramach programu Erasmus będę przez najbliższe dwa miesiące odbywać praktyki w Polskiej szkole w Barcelonie. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że zdecydowałam się na ten krok. Ten wyjazd poszerzy moje horyzonty oraz pozwoli na poznanie nowej kultury w tym języka hiszpańskiego którego od niedawna zaczęłam się uczyć.Jeśli miałabym zdefiniować się w jednym zdaniu stwierdziłabym, że ,,jestem duszą w podróży”. Uwielbiam podróżować, poznawać nowe miejsce, ludzi oraz ich kulturę. Swoją przyszłość, chciałabym wiązać z dziennikarstwem, które studiuje obecnie na drugim roku.Mam nadzieje, że będzie to owocna współpraca, pełna nowych i ciekawych przeżyć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?