Diana, nowa praktykantka w Barcelonie

Witam!


Nazywam się Diana, pochodzę z małego miasteczka na Ukrainie. Jestem osobą  pewną siebie, od dzieciństwa marzyłam o studiowaniu za granicą i robiłam wszystko, aby to marzenie się spełniło. No i udało mi się, studiuję na 3 roku  Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.  Ludzie mówią, że jestem bardzo odważna i mam ciekawą osobowość. Bo podróżuję po świecie sama, uczę się kultury różnych krajów. Skończyłam szkołę muzyczną, gram na bandurze, studiowałam ukraińską tradycyjną muzykę i taniec. Dlatego muzyka to jedna z najważniejszych części mojego życia. Zawsze staram się zaszczepić dzieciom miłość do muzyki, bo muzyka robi trochę szczęśliwszą każdą osobę. Kiedy masz miejsce w swoim życiu na muzykę, wtedy twoje serce jest spełnione a także jesteś ciekawą osobistością.

Uważam się za kreatywną, aktywną, rozważną, ambitną, zmotywowaną młodą dziewczyną. Uwielbiam połączenie trzech zainteresowań:  podróżowanie, poznawanie nowych kultur i ludzi, a także spędzanie czasu z dziećmi. Zawsze lubiłam dzieci, bawić się z nimi, rozmawiać, a także uczyć ich czegoś nowego. W 2021 roku miałam dużo doświadczenia z dziećmi, byłam wolontariuszem w różnych krajach i pracowałam jako nauczycielka języków, a także opiekunką dzieci. Ten czas był naprawdę świetny, polubiłam każde dziecko, jak swojego. Do dzisiaj mam kontakt z każdą rodziną, której pomagałam, bo stałam się członkiem tych rodzin, a także starszą siostrą dla ich dzieci.
Bardzo długo marzyłam o Hiszpanii, o studiowaniu języka hiszpańskiego i kultury. Właśnie dlatego przyjechałam na 3 miesiące odbywać praktykę w Szkole Polskiej w Barcelonie z programu Erasmus Plus.
Już nie mogę się doczekać aby poznać dzieci ze szkoły, wiem, że ten czas spędzimy wspaniałe i wesoło!

Diana Kirtsydeli

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?