Anya, nowa praktykantka w Barcelonie

Dzień dobry, mam na imię Anya i jestem praktykantką, która przyjechała z Polski, aby zdobyć nową wiedzę i umiejętności, poznać hiszpańską kulturę i nowych ludzi. Bardzo się cieszę, że mam taką możliwość jak staż w szkole w Barcelonie. Mam nadzieję, że w czasie mojego przyjazdu będę mogła się czegoś nowego nauczyć od nauczycieli i dzieci tej szkoły, a także przyczynić się do jej rozwoju.

Krótko o sobie: pochodzę z małego miasteczka Szack na Ukrainie. W wieku 17 lat pojechałam do Polski na studia (do tego dnia nigdy nie wyjeżdżałam za granicę). To był dla mnie bardzo trudny krok, bo nie wiedziałam, czego się spodziewać w innym kraju, gdzie nie będzie rodziców, gdzie zostanę sama. Ale to właśnie ten krok dał impuls do nowej przyszłości, którą obecnie buduję. Na trzecim roku studiów miałam możliwość wyjazdu do Hiszpanii w ramach programu Erasmus+, z czego chętnie skorzystałam.
Ukończyłam szkołę muzyczną i umiem grać na pianinie. Uwielbiam zwierzęta, szczególnie koty (mam w domu szkockiego kociaka). Bardzo kocham przyrodę, szczególnie  cieszę się jej dźwiękami (śpiewem ptaków i szumem lasu). Wszyscy moi znajomi mówią, że jestem bardzo szczera i zarażam innych swoją optymizmem i nastrojem. Dla mnie ważna jest w ludziach życzliwość i otwartość. W komunikacji zazwyczaj robię pierwszy krok ponieważ zależy mi, aby rozmówca czuł się przy mnie komfortowo i spokojnie. Jeśli zapytasz mnie, co chcę osiągnąć z takiego stylu życia, to od razu odpowiem, że nowych przyjaciół na całym świecie. W końcu myślę, że chcemy się rozwijać, tym bardziej kiedy widzimy coś nowego i ciekawego, a dla mnie są to nowe znajomości. Nie mogę się doczekać naszych spotkań. 

Anya

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?