Alina, na praktykach w Barcelonie

Mam na imię Alina, jestem nową praktykantką w Hiszpanii. Opowiem trochę o sobie. Pochodzę z Ukrainy, miasta Czernihów.  Mieszkałam tam około 16 lat, po czym wstąpiłam na uniwersytet i zamieszkałam w Polsce.  Kocham wszystko, co jest związane z kreatywnością. Moja ścieżka zawodowa zaczęła się od pracy prezentera telewizyjnego w programie dla dzieci w moim rodzinnym mieście.  Miałam wtedy 6 lat.  Uczyłam się również tańca współczesnego, muzyki oraz gry na pianinie.  Uwielbiam brać udział w różnych ogólnoukraińskich i międzynarodowych konkursach.  Od 15 roku życia zaczęłam jeździć do Kijowa (stolicy Ukrainy) aby działać w różnych projektach medialnych.  Były to reklamy, seriale, filmy, teledyski znanych wykonawców.  Bardzo mi się to podobało i czerpałam niesamowitą przyjemność z procesu filmowania.  
Po przeprowadzce do Polski cała moja kreatywność trochę osłabła i poświęciłam się studiowaniu i nauce nowego języka.  
Miałam też szczęście odwiedzić Francję, gdzie wraz z moim zespołem daliśmy kilka koncertów świątecznych w całej Lotaryngii.  Wtedy zaczęłam zdawać sobie sprawę, że lubię odkrywać dla siebie wszystko, co nowe, poznawać kulturę i języki innych krajów.  A teraz, w tej chwili, na mojej liście jest już 7 zwiedzonych krajów.  To jest, jak już wiecie, Polska, Francja i Ukraina, gdzie się urodziłam, a także Turcja, Szwajcaria, Luksemburg i Hiszpania.

Już nie mogę się doczekać aby poznać tutejszą społeczność szkolną.  Liczę na wzajemną współpracę.  I do zobaczenia wkrótce.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?