Władek, nowy praktykant w Szkole Polskiej w Gironie

Witam wszystkich, jestem nowym praktykantem w Szkole Polskiej w Gironie. Mam na imię Władek, jestem studentem drugiego roku informatyki na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Bardzo lubię poznawać nowe miejsca i kulturę, a nigdy wcześniej nie byłem w Hiszpanii, więc był to główny powód by odbyć praktyki właśnie w tym miejscu. Poza tym bardzo chciałem nauczyć się języka hiszpańskiego i mam nadzieje, że pobyt w Gironie mi w tym pomoże. Lubię uprawiać sport, przede wszystkim interesuję się piłką nożną. Interesuję się także koszykówką, nauką języków, matematyką jak i geografią. Staram się podróżować jak najwięcej. W zeszłym roku przez parę miesięcy mieszkałem w Australii. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi i stawiać sobie nowe wyzwania i cele. 
Mam nadzieję, że mój pobyt w Gironie pozwoli mi rozszerzyć moją wiedzę i zdobyć nowe doświadczenia. 


Władysław Błocki

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?