Nabór uczestników do projektu „Kompendium nauczyciela – psychologiczne i pedagogiczne aspekty pracy” , Warszawa 26-28 czerwca 2021 roku
Associació Cultural Escuela Polaca ogłasza nabór uczestników do
projektu „Kompendium nauczyciela – psychologiczne i pedagogiczne
aspekty pracy” realizowanego w ramach programu Erasmus+, KA2 -
Współpraca na rzecz innowacji
i wymiany dobrych praktyk KA226 - Partnerstwa na rzecz gotowości do edukacji cyfrowej (Edukacja szkolna).
Nabór dotyczy udziału w I szkoleniu dla pracowników z organizacji
partnerskich, które odbędzie się w dniach 26-28 czerwca 2021 roku w
kraju organizacji partnerskiej projektu:
Fundacji Polskiej Akademii Nauk Społecznych i Humanistycznych, Polska
Dane identyfikacyjne projektu: 2020-1-PL01-KA226-SCH-095677
Czas trwania projektu:
01.03.2021 -28.02.2023
Adresaci projektu:
• pracownicy merytoryczni (nauczyciele i kadra zarządzająca) Associació Cultural Escuela Polaca
Cel projektu:
Głównym założeniem i celem projektu jest opracowanie i wdrożenie w
ramach współpracy międzynarodowej, kompleksowych i innowacyjnych,
szeroko dostępnych narzędzi i metod wspierania nauczycieli, prowadzących
działalność edukacyjną w Polsce oraz w języku polskim za granicą.
Innowacyjne praktyki wzmocnią kompetencje nauczycieli i instytucji szkół polonijnych, poprzez:
1. Podniesienie:
- wiedzy i kompetencji nauczycieli z zakresu psychologicznych i pedagogicznych aspektów pracy;
- wiedzy i kompetencji nauczycieli z pracy z platformą cyfrową;
- kompetencji pracowników dydaktycznych z organizacji koordynującej
prowadzących szkolenia oraz udzielających doradztwa nowym grupom
odbiorców.
2. Opracowanie i wdrożenie:
- "Kompendium nauczyciela – psychologiczne i pedagogiczne aspekty pracy”;
- e-platformy kompatybilnej z treściami kompendium wraz z 20 kursami e-learningowymi.
3. Udostępnienie rezultatów pracy intelektualnej wraz ze stałym
wsparciem dla uczestniczących w projekcie organizacji oraz innym
podmiotom i osobom prowadzącym działalność edukacyjną w Polsce oraz w
języku polskim za granicą.
Projekt jest odpowiedzią na realne potrzeby placówek prowadzących polską oświatę poza granicami kraju.
Innowacyjność projektu polega m.in. na przygotowaniu nawiązujących do
treści Kompendium szkoleń z zakresu psychologii i pedagogiki oraz pracy z
TIK, które pomogą nauczycielom
w pracy z e-platformą oraz udoskonalą warsztat kadry pedagogicznej.
Finansowanie:
• w ramach budżetu projektu sfinansowane zostaną koszty podróży i
pobytu w kraju partnera przyjmującego wraz z ubezpieczeniem, a także
przygotowanie uczestników do wyjazdu.
Obowiązki uczestników:
przed mobilnością zagraniczną:
- zapoznanie się ze specyfiką organizacji i funkcjonowania oświaty
polonijnej w kraju organizacji przyjmującej w oparciu o dostarczone
materiały,
- przygotowanie pedagogiczne w związku z planowaną tematyką szkolenia
w trakcie mobilności zagranicznej:
- sumienne uczestnictwo w zaplanowanych działaniach merytorycznych,
- sporządzanie krótkich raportów dziennych dla instytucji wysyłającej –
Associació Cultural Escuela Polaca z przebiegu krótkiego szkolenia dla
pracowników organizacji partnerskich,
- wypełnianie ankiet ewaluacyjnych w trakcie mobilności i przesyłanie
ich do koordynatora projektu z org. koordynującej (za pośrednictwem
Formularza Google),
- gromadzenie materiałów ze szkolenia w celu ich późniejszego
wykorzystania podczas prac nad wytworzeniem rezultatów pracy
intelektualnej projektu,
- uczestnictwo w działaniach na rzecz wytworzenia rezultatów pracy intelektualnej projektu,
- uczestnictwo w formach przygotowanie kulturowego ustalonych w porozumieniu z partnerem zagranicznym
po mobilności:
- realizacja zadań przydzielonych przez koordynatora projektu, dot.
prac nad wytworzeniem rezultatów pracy intelektualnej projektu,
- upowszechnianie rezultatów mobilności (udział w wydarzeniach
upowszechniających organizowanych przez organizację), w tym
dzielenie się uzyskaną wiedzą z innymi pracownikami w instytucji
partnerskiej, nie uczestniczącymi w szkoleniu
- sporządzenie indywidualnego raportu z odbytej mobilności (do 10 dni po
zakończeniu mobilności) oraz przesłanie go do org. koordynującej
- sporządzenie raportu wymaganego przez Narodową Agencję w terminie
przez nią określonym (przesłanie potwierdzenia sporządzenia raportu do
org. koordynującej).
Rekrutacja do projektu:
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji dostępne są w „Regulaminie
rekrutacji”. W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji należy
wypełnić i własnoręcznie podpisać kwestionariusz zgłoszeniowy (załącznik
nr 1) oraz deklarację udziału w projekcie (załącznik nr 2) a następnie
przesłać pocztą elektroniczną skany ww. dokumentów (w formacie PDF) na
adres: ewa.hojna@gmail.com (ww. dokumenty aplikacyjne są dostępne na
stronie internetowej Associació Cultural Escuela Polaca) lub złożyć
osobiście w sekretariacie.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 10 maja 2021 roku o godz. 12:00.
Szczegółowe informacje o programie znajdują się na stronie internetowej: http://erasmusplus.org.pl/
Komentarze
Prześlij komentarz