Joanna, praktykankta w Szkole Polskiej w Gironie

Witajcie! Mam na imię Joanna i pochodzę z Warszawy. Obecnie studiuję w Bielsku-Białej. Przyjechałam do Girony w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus+, aby przez pół roku uczyć się i odbyć praktyki studenckie w Hiszpanii. Studiuję Pedagogikę Wczesnoszkolną i Przedszkolną, dlatego bardzo cieszę się na współpracę ze Szkołą Polską w Gironie, gdyż da mi to możliwość niezwykłego rozwoju jako przyszłego nauczyciela najmłodszych. 
Będę mogła poznać dzieci i ich nauczycieli, którzy z pasją i zaangażowaniem przekażą mi swoje wartości i obyczaje kształtujące ich codzienne życie w Hiszpanii. 
Cennym doświadczeniem będzie dla mnie poznanie metod pracy z dziećmi w Hiszpanii. Uważam, że odbycie praktyki studenckiej w Szkole Polskiej w Gironie będzie dla mnie wspaniałą przygodą, która, mam nadzieję, wpłynie na moje przyszłe życie zawodowe, a także prywatne. Z uśmiechem będę przychodzić na każde zajęcia w szkole, gdyż jest to moja pasja, a zabawa z dziećmi daje mi niesamowitą radość. 

Joanna Kaszyńska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?