Szkoła Polska w Barcelonie z nową praktykantką

Kilka słów o mnie…



Dzień dobry Wszystkim. Nazywam się Wiktoria Adamczyk i jestem nową praktykantką w Szkole Polskiej w Barcelonie. Pochodzę z województwa świętokrzyskiego, a mianowicie ze Starachowic, gdzie mam kochającą rodzinkę i cudownych przyjaciół. Wspomniałam o nich już na początku, ponieważ są dla mnie najważniejsi i to dzięki nim mogę się rozwijać.
Czym zajmuje się na co dzień? Już objaśniam.
Obecnie kończę studia magisterskie na kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Moja specjalność oraz hobby to marketing i public relations oraz wszystko co z nimi związane. Jestem absolwentką studiów dziennikarskich. Pracuję jako dziennikarka/prezenterka w lokalnej telewizji. Lubię swoją pracę, jest bardzo dynamiczna. Dostarcza mi mnóstwo satysfakcji i pozwala poszerzać horyzonty. Ludzie, emocje, polityka, inwestycje – tak w kilku słowach opiszę to czym zajmuję się na co dzień.
Poświąteczna podróż do Barcelony
Praktyki w Barcelonie to spełnienie moich marzeń. Hiszpania od zawsze była na mojej liście miejsc do odwiedzenia. Możliwość połączenia tego z samorozwojem dzięki Szkole Polskiej to strzał w dziesiątkę. Jeśli chodzi o doświadczenie w pracy z dziećmi, to nabyłam je po narodzinach mojego brata, który wywrócił świat do góry nogami i wniósł do niego mnóstwo uśmiechu. Dziecięca radość oraz ciekawość świata to coś pięknego, czego my dorośli możemy się od nich uczyć.
Nauka i podejście
Rozumiem, jak wielkim poświęceniem jest praca z dziećmi, dlatego doceniam wysiłek grona pedagogicznego. Nauka polskich tradycji i przekazywanie informacji o naszym dziedzictwie narodowym jest zadaniem nie do przecenienia. Z wielką przyjemnością oraz zapałem dołożę wszelkich starań aby dzieciaki czuły się dobrze, a przekazywane informacje były dla nich ciekawe.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?