Zosia na praktykach w Szkole Polskiej w Barcelonie

Hejka,

Mam na imię Zosia Dura. Jestem młodą i zorganizowaną osobą, która ceni sobie prawdę. Lubię przebywać z miłymi ludźmi. Aktualnie studiuje dziennikarstwo i komunikację społeczną w AKSiM w Toruniu. Uwielbiam modę i historię. Chętnie doradzę w kwestii ubioru. Często czytam książki i oglądam filmy dokumentalne o projektantach. Kinematografia to kolejne moje zainteresowanie. ,,Zaraził” mnie nią mój tata. To on pokazał mi stare dobre kino oraz Audrey Hepburn, która jest moją największą inspiracją modową.  Ponadto jestem fanką kuchni włoskiej.  Na co dzień jestem miłą i nieśmiałą osobą, jednak jak już kogoś poznam to staje się duszą towarzystwa. Dzięki dziennikarstwu mogę połączyć moje pasje i dzielić się moją wiedzą z innymi. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?