Jakub na praktykach w Szkole Polskiej w Barcelonie

Cześć!


Nazywam się Jakub Łowczecki, pochodzę z małego podlaskiego miasta - Sokółki. Po szkole średniej postanowiłem wyjechać z rodzinnych białostockich stron i trafiłem na studia do Torunia. Studiuję Informatykę medialną w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej.
Miasto Kopernika jest doskonałym miejscem do poznawania nowych ludzi, aktywnego odpoczynku i przyswajania wiedzy podczas studiów. Uczelnia daje wiele możliwości interdyscyplinarnego kształcenia dla wielu osób o podobnych zainteresowaniach jak moje. Dostęp do najnowszych technologii i praktyki w toruńskich mediach przygotowują mnie i moich rówieśników do pracy w przyszłości w potrzebnym zawodzie.
Studia to także Erasmus+, wspaniały projekt zagranicznych studiów i praktyk w Unii Europejskiej. Jako osoba otwarta i chętna nowych wyzwań zgłosiłem się, a następnie mój wniosek został pozytywnie rozpatrzony. I oto zaczynam moje 2,5 - miesięczne praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie, które pozwolą mi wykorzystać nabyte już umiejętności oraz podszkolić inne.  
Nowy kraj, klimat i niezwykle uprzejmi ludzie - Katalończycy, z pewnością będą wartością dodaną podczas najbliższych kilkudziesięciu dni w Barcelonie i poza jej granicami!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?