Martyna, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Tarragonie

Mam na imię Martyna. Urodziłam i wychowałam się w przepięknym polskim mieście - Wrocławiu. Tutaj zaczęłam studia na kierunku pielęgniarstwo. Obecnie jestem na drugim roku, więc jest przede mną jeszcze trochę nauki i doświadczenia do zdobycia.Do wyboru studiów medycznych pokierowała mnie pasja do pracy z drugim człowiekiem.

Kiedy zastanawiałam się, co mogłabym o sobie powiedzieć, pomyślałam, że właśnie bycie między ludźmi opisuje mnie najbardziej. Wielką radość sprawia mi przebywanie między nimi, rozmawianie i spędzanie razem czasu.

Gdy byłam młodsza często opiekowałam się dziećmi sąsiadów, a gdy skończyłam 18 lat zaczęłam wyjeżdżać jako animator na zorganizowane wyjazdy.

Bardzo cieszę się z możliwości, jaką dał mi Erasmus+ na odbycie praktyk w  Szkole Polskiej w Tarragonie. Myślę, że będzie to cenny, piękny i wzrostowy czas zarówno dla mnie, jak i dla uczniów szkoły.

Hiszpania zdążyła mnie zaskoczyć 5 lat temu, a zachwyt nią trwa do dzisiaj. Jestem szczęśliwa, że dostałam szansę na zamieszkanie tutaj i poznanie tego pięknego kraju od podszewki.

!Hasta luego!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?