Maja, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Tarragonie

Mam na imię Maja i przyjechałam z Wrocławia. Jestem studentką drugiego roku pielęgniarstwa, pełną pasji i pozytywnego myślenia. Od małego czułam silną potrzebę niesienia pomocy drugiemu człowiekowi , dlatego wybrałam właśnie tę ścieżkę rozwoju, która przynosi mi wiele satysfakcji, niekiedy radości , w której mogę rozwijać swoje umiejętności ale przede wszystkim umożliwia mi wspieranie osób cierpiących bądź dotkniętych chorobą. Miałam możliwość odbywania praktyk na wielu oddziałach , w tym na pediatrii , co nauczyło mnie nabywania kontaktów z dziećmi , a także odpowiedniego podejścia.

Oprócz pielęgniarstwa mam też inne pasje. Lubię sporty , jazdę na rowerze czy spływy kajakowe, które nie ukrywam sprawiają mi wiele radości. Od pewnego czasu jestem również ciocią, a w wolnych chwilach spędzam sporo czasu z maluszkiem.
Podróże również są ważną częścią mojego życia. Poznawanie nowych kultur, ludzi , a nawet podziwianie natury danego kraju budzi we mnie bardzo pozytywne emocje. Jednak nigdy nie miałam okazji wyjechać gdzieś na dłużej. Dlatego też zdecydowałam się na wyjazd Erasmus + aby sprawdzić jak poradzę sobie w nowych dla mnie okolicznościach i w codziennym życiu poza granicami Polski.
Bardzo cieszę się z możliwości podjęcia praktyk w Szkole  Polskiej w Hiszpanii i jestem przekonana, że będzie to dla mnie jak i również dla Państwa dzieci cenne doświadczenie.
¡Nos vemos en la escuela !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?