Wiktoria, ponownie na praktykach w naszych szkołach

Witam serdecznie!

Nazywam się Wiktoria Szubert i będę miała przyjemność pomagać nauczycielkom w Szkole Polskiej w Barcelonie i Castelldefels/Gavà przez najbliższe 3 miesiące w ramach praktyk. Mam obecnie 21 lat i w Polsce na co dzień jestem studentką dietetyki oraz trenerką personalną i kompletną pasjonatką sportu oraz zdrowego odżywania. Rok temu miałam już przyjemność uczestniczyć i pomagać w Szkole Polskiej w Tarragonie. Idea placówki spodobała mi się na tyle, że w tym roku postanowiłam wrócić i spróbować swoich sił w Barcelonie i Castelldefels-Gavà. Chciałabym trochę przybliżyć tym wpisem moją osobę. Jak już wspomniałam uwielbiam sport i jestem z nim związana od dzieciństwa. Na swoim koncie mam tytuł mistrzyni Europy w Taekwondo ITF oraz przygotowania do zawodów sylwetkowych. Oprócz tego uwielbiam języki obce i zwierzęta. Moim marzeniem odkąd byłam małą dziewczynką było mieszkanie w Hiszpanii. Zarówno poprzednim, jak i obecnym wyjazdem spełniam również moje małe marzenie 🥰 Nie mogę się już doczekać aż będę mogła przedstawić się osobiście i opowiedzieć jeszcze więcej na mój temat oraz poznać wszystkich! DO ZOBACZENIA JUŻ ZA NIEDŁUGO W SZKOLE POLSKIEJ!

Wiktoria Szubert 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?