Patrycja, nowa praktykantka w Barcelonie

Nazywam się Patrycja Hatała. Pochodzę z Polski. Mam 22 lata.  Mieszkam na południu Polski w niewielkiej miejscowości w województwie opolskim: Nowy Świętów. Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku: Filologia germańska – specjalizacja nauczycielska. Szczerze mogę powiedzieć że bardzo lubię dzieci. Uwielbiam z nimi przebywać ale też się nimi zajmować. Moimi zainteresowaniami są : śpiew, taniec, czytanie książek, gotowanie, podróżowanie, oglądanie filmów, spacerowanie, chodzenie po górach czy też słuchanie muzyki. Jestem też bardzo kreatywną osobą. Mam bardzo dużo pomysłów jeżeli chodzi o spędzanie czasu wolnego zarówno jeżeli chodzi o czas wolny z dziećmi, rodziną czy też z przyjaciółmi. Wybrałam Szkołę Polską w Barcelonie na odbycie swoich praktyk absolwenckich, ponieważ bardzo chciałam spróbować czegoś nowego. W maju byłam również na krótkiej wycieczce w Niemczech, podczas której miałam możliwość spędzenia czasu z dziećmi i pomóc im nieco w sposób ciekawy ale też kreatywny nauczyć się choć trochę języka niemieckiego. Tym razem postanowiłam, że spróbuję swoich sił właśnie w tej szkole. Co więcej, nigdy nie byłam w Hiszpanii a zawsze chciałam do niej pojechać. Lubię wyznaczać sobie nowe cele a także wyzwania, które naprawdę czasami są bogate w doświadczenie i chwile warte zapamiętania. Jestem również bardzo miłą, otwartą, tolerancyjną , cierpliwą i wesołą osobą. Co prawda kiedyś nawet nie myślałam o uczeniu dzieci. Lecz teraz, kiedy już nieco nabrałam tego doświadczenia, jestem pewna, że to może być właśnie praca dla mnie. I już z góry mogę obiecać, że ze mną dzieci na pewno nie będą się nudzić. Jestem zdania, że nauka powinna również być zabawą. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o naukę jakiegokolwiek języka. Już się nie mogę doczekać spotkania z dziećmi i mam nadzieję, że szybko się do mnie przyzwyczają i że mnie polubią. Dla mnie bardzo ważne jest to, by wszystkie dzieci czuły się dobrze i by miały ze mną dobry kontakt. Tak więc to jest taka krótka informacja. Pozdrawiam serdecznie każdego kto ją przeczyta. A ja już czekam na spotkanie z dziećmi, z którymi na pewno będziemy się dobrze uczyć, ale poprzez zabawę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?