Marta, na praktykach w Barcelonie

¡Hola!

Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do grona praktykantów Polskiej Szkoły w Barcelonie. Mam nadzieję (a nawet przekonanie), że wiele uda mi się tu nauczyć i wiele też pomóc. Interesuje mnie bardzo funkcjonowanie instytucji zajmujących się kulturą polską za granicą; jestem nauczycielem języka polskiego jako obcego, zdarzało mi się też prowadzić warsztaty i spotkania o polskiej muzyce ludowej i polskiej sztuce dla obcokrajowców. Mimo, że moje doświadczenie raczej dotyczy dorosłych, to pracę z dziećmi uważam za bardzo rozwijającą i szczególnie ważną. Cieszę się bardzo z możliwości praktyk w Polskiej Szkole i spotkania barcelońskiej Polonii, mam nadzieję poznać też lepiej język i kulturę Hiszpanii i samej Katalonii, zwłaszcza, że zajmuję się również muzyką pochodzącą z tej części świata. Poza tym jestem doktorantką literaturoznawstwa na KULu (teoria sztuki i translacji), tłumaczką poezji, tancerką i śpiewaczką. Barcelona to jedno z moich ukochanych miast i jestem ogromnie wdzięczna, że mogę tu spędzić najbliższe trzy miesiące.
¡Hasta luego! 

Marta Chachulska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?