Polskie tradycje

Przez kilka ostatnich tygodni myślałam nad tym, czym jest wolny czas i czy ja go posiadam. Bez głębszego zastanowienia odpowiedziałam sobie, że jestem bardzo zajęta i często narzekam, że nie mam czasu. Aby trochę usprawiedliwić moje narzekania postanowiłam rozpocząć nowy cykl artykułów dotyczących tradycji polskich i udowodnić sobie, że na prawdę jestem osobą zapracowaną. Myślę, że okres przedświąteczny jest doskonałym momentem na to, bo przecież należy: wysprzątać dom, przygotować prezenty, pomyśleć nad menu kolacji wigilijnej, rozpocząć poszukiwania takich artykułów spożywczych jak karp, mak, kiszona kapusta, śledzie, etc., napisać i wysłać życzenia świąteczne. Dlaczego mam nie znaleźć trochę czasu na te artykuły? Panuje powszechna opinia, że tylko ignoranci mówią, że nie mają czasu, że posiadanie tzw. wolnego czasu zależy od dobrej organizacji. Ale ja nie jestem ignorantką! Przynajmniej tak mi się wydaje i dlatego zachęcam Was do lektury.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?