Praktyki w BarcelonieTarragonie i Gironie/Practices in Barcelona, Tarragona and Girona


Szkoła Polska w Barcelonie, Tarragonie i Gironie oraz Stowarzyszenie Kulturalne Szkoła Polska przyjmuje na praktyki Polaków, Polonię oraz młodzież z innych krajów. Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mailowy: ewa.hojna@gmail.com

Praktyki można odbyć w następujących językach: polski, hiszpański, kataloński, angielski bądź niemiecki.


Youth from Poland and other countries can do the practices in Polish School in Barcelona, Tarragona, Girona and Cultural Association Polish School. Interested people please contact us by e-mail: ewa.hojna@gmail.com

Practices can be held in the following languages: Polish, Spanish, Catalan, English or German.

Komentarze

  1. Czas praktyk w Barcelonie to niesamowita ilość doświadczeń. Przez kilka miesięcy obserwowałam jak radzi sobie najstarsza grupa, a przez drugą część praktyki pomagałam w zajęciach najmłodszej grupy. W międzyczasie odwiedzałam też Klub Malucha i szkoły w Gironie i Tarragonie (serdecznie pozdrawiam dzieci i rodziców!). Najbardziej przywiązałam się do grupy Poziomek z Barcelony i jestem pod wrażeniem ich rozwoju! W czasie praktyk miałam okazję wymyślać i proponować zabawy, co sprawiało mi dużo radości. Z drugiej strony wiele nauczyłam się obserwując różne grupy i różne podejścia prowadzących. Dziękuję nauczycielkom ze wszystkich grup za cenne porady, dzielenie się doświadczeniem i pomoc zarówno w prowadzeniu zajęć jak i zadomowieniu się w Barcelonie. Do zobaczenia! Julia

    OdpowiedzUsuń

  2. W styczniu tego roku rozpoczęłam swoją przygodę w Polskiej Szkole w Gironie. Atmosfera i ludzie którzy serdecznie mnie tu przywitali, była wspaniała. Od samego początku wsparcie, które otrzymywałam dodawało mi wiele otuchy nie tylko do prowadzenia zajęć szkolnych, ale również do odważniejszego życia prywatnego. Przez obserwację nauczycielek, ich pomysłowość i zaangażowanie nabrałam wiele cennego doświadczenia, które będę mogła wykorzystać podczas moich kolejnych zmagań zawodowych.
    Poznałam wielu wspaniałych ludzi.. Dzieci, nauczycielki, oraz rodziców. To właśnie dzięki nim szkoła ta jest tak niesamowita. Bardzo dziękuję, za możliwość przeżycia tej wspaniałej przygody i życzę wszystkim tego co najlepsze! Te chwile zostaną na zawsze w mojej pamięci! Jeszcze raz: Bardzo dziękuję!
    Joanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?