Karolina, nowa praktykantka w szkole w Barcelonie

Dzień dobry! Nazywam się Karolina Kamińska i jestem nową praktykantką w Szkole Polskiej w Barcelonie. Pochodzę z Podlasia, ale sercem związana jestem z Krakowem, który uważam za swój prawdziwy dom.
 

Czym zajmuję się na co dzień?

Na co dzień zajmuję się psychologią, którą właśnie ukończyłam na Uniwersytecie Jagiellońskim. Szczególnie interesują mnie zagadnienia związane z psychopatologią i psychoterapią, a moim celem zawodowym jest pomoc osobom zmagającym się z zaburzeniami odżywiania oraz depresją i lękiem. Do tej pory zdobywałam doświadczenie m.in. podczas praktyk w szpitalu psychiatrycznym oraz w różnych fundacjach świadczących pomoc psychologiczną. Mam za sobą również kilka kursów doszkalających (w tym studium Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach). Obecnie rozpoczynam pracę jako psycholożka online, oferując wsparcie indywidualnym dorosłym klientom. Dodatkowo, hobbystycznie, z pasji do fotografii ukończyłam studium na Akademii Fotografii w Krakowie.

Dlaczego Barcelona?

Od kilku lat uczę się języka hiszpańskiego i z każdym rokiem coraz bardziej zakochuję się w Hiszpanii – jej kulturze, klimacie i ludziach. Mam tu wielu znajomych, a każdy pobyt utwierdza mnie w przekonaniu, że jest to miejsce, w którym chcę się rozwijać. Chociaż dotychczas pracowałam głównie z dorosłymi, czuję niedosyt w pracy z młodzieżą. Pragnę zdobyć doświadczenie we współpracy z dziećmi i młodzieżą, by w przyszłości móc również im oferować wsparcie psychologiczne.


Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się stworzyć wyjątkową atmosferę do nauki i rozwoju!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2024/2025

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?