Tatiana, nowa praktykantka w Barcelonie i Castelldefels

Cześć! Mam na imię Tatiana i obecnie odbywam praktyki w Polskiej Szkole Castelldefels i w Szkole Polskiej w Barcelonie. Nie ukrywam, że jestem Ukrainką, nazwisko mam rosyjskie, studiuję w Polsce, a odbywam praktyki w Hiszpanii! Jestem światowa, dlatego wybierając miejsce odbywania praktyk opierałam się na pasującą pod mój tryb życia atmosferę. 
Pierwszym i najmocniejszym argumentem wyboru miejsca na praktyki były - DZIECI. One są blisko swoich uczuć i potrzeb. Czasem odnoszę wrażenie, że dużo bliżej niż dorośli. Z łatwością operują językiem osobistym i są w tym przekazie jednoznaczne. Dziecięce NIE oznacza NIE, a TAK oznacza TAK. Jestem studentką Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Rozmawiam w 4 językach, uczę się piątego, dlatego ten kraj (Hiszpania) tworzy nowy świat dla realizowania moich zawodowych możliwości. 
Jestem dziennikarką, dlatego podróże tak samo jak i ludzie stają się głównym katalizatorem dla otrzymania informacji. Uczenie się - jest podstawą osobistego rozwoju. Faktem jest to, że „Dzieci nie uczą się języków obcych szybciej niż dorośli. One tylko z łatwością uczą się komunikować w ograniczonym zakresie tematów.” Dlatego to miejsce odbywania praktyk wybrałam. Są rzeczy, których potrafimy się nauczyć obserwując dzieci!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?