Maria, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Hola:
Nazywam się Maria! Jestem studentką dziennikarstwa. Zdecydowałam się podjąć praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie, ponieważ od zawsze lubiłam wyzwania. Od najmłodszych lat miałam kontakt z językiem hiszpańskim, lecz z biegiem czasu ta umiejętność zanikła. Nauczyło mnie to jak ważne jest, aby od najmłodszych lat uczyć się języka. 
Podczas studiów zainteresowałam się pracą w radiu i podjęłam w tym kierunku pewne kroki. Staram się czerpać z życia garściami, udzielam się w różnych akcjach i stowarzyszeniach studenckich. Praktyki, które odbywam w Szkole Polskiej w Barcelonie są dla mnie kolejnym i nowym doświadczeniem. 

Maria Rębisz Sasiela

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?