Dominika, nowa praktykantka w Barcelonie i Castelldefels

Nazywam się Dominika Kwaśniak, mam 21 lat. Pochodzę z Polski - z małej, malowniczej wioski na Podkarpaciu. Obecnie studiuję Dziennikarstwo i komunikację społeczną (3 rok) w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. 
W wolnej chwili uwielbiam czytać książki lub oglądać seriale, jednak najbardziej cenię sobie czas, który spędzam z bliskimi. 
W okresie wrzesień- październik odbywam praktyki w szkole polskiej w Barcelonie i Castelldefes. Moją grupą jest Klub Malucha, czyli dzieci do lat 3. Po zapoznaniu się z nimi jestem przekonana, że nie tylko ja będę miała możliwość ich czegoś nauczyć, ale przede wszystkim ja nauczę się czegoś od nich. Odczuwam wielką radość i wdzięczność, że mam możliwość odbycia praktyk w tak wspaniałym miejscu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?