Wiktoria, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Swoją przygodę ze studiami zaczęłam rok temu. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna to kierunek jaki wybrałam dla siebie. Uważam, że jego forma i różnorodność jest tak wspaniała, że pozwala spełniać się człowiekowi w różnorodny sposób. Interesuje mnie praca przed kamerą i cieszę się, że w szkole, w której studiuje, a jest to - Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu daje mi takie możliwości oraz praktykę. Dodatkowo mogę uczestniczyć w programach, chociażby Erasmus Plus Praktyki, gdzie wybrałam Szkołę Polską w Barcelonie. 
Cieszę się, że mogę uczestniczyć w takich projektach i mieć kontakt z dziećmi, które tutaj żyją, uczyć się i bawić razem z nimi. Czas spędzany w ich towarzystwie to moment owocny dla każdej ze stron i zapadający w pamięć. Dodatkowo pobyt w Barcelonie jest ogromną szansą dla rozwoju osobistego, jak i zapoznania z inną kulturą oraz językiem. 

Wiktoria

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?