Emanuela, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Cześć! 
Mam na imię Emanuela, mam 22 lata i jestem studentką z Torunia z Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej. Uczę się na kierunku informatyka medialna. Interesuję się mediami od strony technicznej tj. montaż wideo, montaż dźwięku i grafika. 
Jako, że za mną już 2 lata studiów to postanowiłam skorzystać z oferty Erasmus +. Wybrałam na praktyki Katalonie, a dokładnie Szkołę Polską w Barcelonie. Jest to odpowiednie miejsce abym mogła się sprawdzić w czymś innym niż dotychczas, bo jest to praca z dziećmi oraz ogólna pomoc w organizacji zajęć. Cieszę się, że mam również czas na to, aby poznać tutejszą kulturę oraz piękne miejsca w Katalonii, ale także aby podszkolić sobie angielski i być może nauczyć się podstaw katalońskiego. 
Przede mną 2 miesiące praktyk w miłym towarzystwie i w pięknym miejscu, a więc… Ahoj przygodo!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?