Paulina, nowa praktykanta w Szkole Polskiej w Barcelonie i Gavà

¡Hola!


Mam na imię Paulina i pochodzę z Torunia. Jestem absolwentką studiów psychologicznych pełną pasji odkrywania wewnętrznych motywów działania człowieka, odnajdującą radość w pomaganiu innym. Swoje doświadczenie zbierałam w takich ośrodkach jak hospicjum, szpital psychiatryczny, czy szkoła specjalna. Podczas moich praktyk zbliżyłam się do osób z niepełnosprawnościami
w szerokim spektrum, gdzie odnalazłam powołanie do pracy z drugim człowiekiem. Drugim filarem moich psychologicznych zainteresowań jest neuropsychologia, dzięki której uczę się poznawać związki między funkcjonowaniem mózgu, a zachowaniem człowieka. Psychologia wypełnia dużą część mojego życia, jednak
oprócz niej mam jeszcze kilka innych zainteresowań. Między innymi są to podróże i chęć poznawania różnić międzykulturowych. Hiszpania jest krajem, który daje mi nieograniczone możliwości w rozwijaniu pasji podróżniczej ze względu na swoją różnorodność geograficzną i dziedzictwo kulturowe. Swoją przygodę z Hiszpanią zaczęłam już dwa lata temu, gdy zdecydowałam się na pierwszy wyjazd z programem Erasmus + na studia do Tarragony. Czas który tam spędziłam dał mi zdecydowanie więcej niż oczekiwałam. Nie tylko pracę w międzynarodowym zespole, naukę języka hiszpańskiego i życie w innej kulturze, ale masę nowych, życiowych doświadczeń, które zostaną ze mną na bardzo długo. Jednak półroczny pobyt w Tarragonie pozostawił niedosyt i postanowiłam powrócić, by dalej odkrywać Hiszpanię i tworzyć w niej własną historię. Bardzo się cieszę, że dostałam możliwość realizowania praktyk w Polskiej Szkole w Barcelonie i Gavá, ponieważ jest to kolejne nowe doświadczenie, rozwijające moje kompetencje pracy z dziećmi, jak również ponowna szansa na dalsze poznawanie i odkrywanie dotąd nieznanych przeze mnie zakątków Hiszpanii.
¡Hasta luego!

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?