Paulina, kilka słów o sobie i Barcelonie

Barcelona to miasto tętniące życiem. Kolorowe, nieprzewidywalne, niezmiernie różnorodne. Od zawsze chciałam tu przyjechać. Gdy tylko okazało się, że mogę połączyć podróż do tego wspaniałego miejsca z moją pasją jaką jest nauczanie - nie czekałam ani chwili. 
Mam na imię Paulina, w lipcu skończyłam 23 lata. Urodziłam się w północno-wschodniej części Polski, w Suwałkach. Jest to piękne miasto, w okolicy jest ogromna ilość jezior, zieleni, teren jest bardzo zróżnicowany. Mimo niskich temperatur Suwałki mają swój własny, specyficzny klimat, który przypadnie do gustu nie jednej osobie. Na studia wyjechałam do Białegostoku - stolicy Podlasia. Studiuję tu filologię polską. Odkąd pamiętam chciałam być nauczycielką. Te studia mi to umożliwiają. Lubię też pisać, więc wybrałam specjalizację dziennikarską. Filologia polska to nie jedyny kierunek studiów, wcześniej ukończyłam Politechnikę Białostocką, i teraz mogę pochwalić się niedawno obronionym tytułem inżyniera. 
Niezmiernie cieszę się na myśl o spędzonych tygodniach w pięknej Barcelonie oraz w polskiej szkole. Chciałabym dowiedzieć się, w jaki sposób działają polskie placówki edukacyjne za granicą. Jestem pewna, że do Polski wrócę z bagażem wielu pozytywnych doświadczeń.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?