Iza, praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Cześć i czołem!
Mam na imię Iza, ukończyłam studia z filologii hiszpańskiej w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu i obecnie od dwóch miesięcy mieszkam w Barcelonie. Przygodę z językiem hiszpańskim zaczęłam może nie aż tak wcześnie, bo na początku nauki w liceum, niemniej jednak już wówczas wiedziałam, że właśnie z „Hiszpanią” chcę wiązać moją przyszłość. 
Na początku studiów postanowiłam, że oprócz zajmowania się tłumaczeniem literatury i tekstów użytkowych, chcę zawodowo pracować z dziećmi, ponieważ jest to coś, co sprawia mi ogromną radość i satysfakcję. Dlatego właśnie jestem tutaj- w Barcelonie i oprócz odbywania praktyk w Szkole Polskiej pracuję na co dzień z dziećmi w charakterze opiekunki. 
Ponadto, poza językiem, kulturą hiszpańską, nauczaniem i tłumaczeniem ogromną przyjemność sprawiają mi proste rzeczy jak czytanie, pisanie wszelkiego rodzaju tekstów, prace manualne, czy jazda na rowerze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?