Julia, nowa praktykantka w szkole w Barcelonie

Hola:)



Nazywam się Julia Lisiewicz, mam 21 lat i pochodzę z Polski z Gór Sowich pod Wrocławiem. Jestem studentką wokalistyki jazzowej na wydziale jazzu w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie i mam tą przyjemność odbyć praktyki od września w Szkole Polskiej dla dzieci w Barcelonie.
Muzyka jest w moim sercu od zawsze i uwielbiam zarówno ją tworzyć jak i zarażać pasją do niej innych ludzi niezależnie od wieku. Od małego dziecka śpiewałam, tańczyłam, od niedawna gram na trąbce i komponuję na pianinie. Uważam, że muzyka to najbardziej naturalny i bardzo rozwijający dzieci język, który poprzez zabawę i bawienie się melodią i rytmem zintegruje i wesprze ich rozwój. Nie mogę się doczekać kiedy wszyscy się poznamy i będziemy mogli uczestniczyć we wspólnej zabawie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?