Julia, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Dzień dobry! Mam na imię Julia, mam 24 lata i pochodzę z Wrocławia. Moją pasją są języki obce i podróże, skończyłam romanistykę, a oprócz francuskiego posługuję się kilkoma innymi językami. W zeszłym roku szkolnym dzieliłam się moją pasją pracując jako nauczycielka języka francuskiego w Szkole Podstawowej i oddziałach gimnazjalnych. 
Bardzo jestem ciekawa metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Myślę że Szkoła Polska za granicą to idealne miejsce, by spojrzeć na swój ojczysty język z innej perspektywy, dlatego też zdecydowałam się na tę praktykę w Barcelonie - „stolicy Polski nad Llobregat”. 
Mam też nadzieję na udoskonalenie języka hiszpańskiego podczas mojego pobytu, a także przeprowadzenie rozmowy w języku katalońskim!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?