Judyta, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Nazywam się Judyta, mam 24 lata i mieszkam we Wrocławiu. Ukończyłam studia z edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Przez ostatni rok pracowałam w przedszkolu, gdzie byłam wychowawcą najmłodszej grupy. Przez ten czas wspólnie z dziećmi odkrywaliśmy siebie i otaczający nas świat poprzez różne zabawy, doświadczenia i wycieczki.
Do Barcelony przyjechałam by poznać katalońską kulturę, udoskonalić język hiszpański i zapoznać się z charakterem pracy w szkole polonijnej.
W czasie wolnym lubię pływać, grać na gitarze.
Jestem przekonana, że czas praktyk w Szkole Polskiej będzie pełen nowych doświadczeń i udoskonali moją pracę z dziećmi.

Pozdrawiam,
Judyta Zając

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?