Po spotkaniu mikołajkowym


Drodzy Rodzice i Dzieci,

Chciałam Wam wszystkim podziękować za przybycie i uczestnictwo w polonijnym spotkaniu mikołajkowym dla dzieci. Mam nadzieję, że miło spędziliście czas na rozmowach, przy śpiewaniu kolęd, przy warsztatach plastycznych oraz przy słodkim poczęstunku. Wiele dzieci bało się Św. Mikołaja ale myślę, że Wy nie mieliście żadnych obaw, prawda?

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy pomagali przy organizacji spotkania oraz czuwali nad jego poprawnym przebiegiem. Sama byłam zdziwiona, że tyle ludzi pomieściło się w naszym skromnym lokalu i gdyby nie Wasza pomoc, zapanowałby chaos. Zgłoszonych było ponad 100 dzieci i tyle też rozdano prezentów. Mam nadzieję, że wszyscy najedli się słodyczy do granic możliwości i nikt się później nie rozchorował. Zapewne wszystkim też podobał się występ Zespołu Folklorystycznego KRAKOWIAK. Ja osobiście byłam bardzo wzruszona ich występem, ich tańcem, pięknymi strojami oraz muzyką, ale przede wszystkim uśmiechami. Mam nadzieję, że tak udany występ tylko sprowokuje inne osoby do zapisania się do zespołu.

Na spotkanie zaprosiliśmy Pana Konsula Generalnego Marka Pernala wraz z małżonką oraz Pana Wicekonsula Piotra Lorocha. Bardzo się cieszę, że przyjęli nasze zaproszenie bo była to sposobność do porozmawiania z nimi na ważne dla nas tematy. W ten sposób mogliśmy zaprezentować też działalność oraz warunki pracy Stowarzyszenia Kulturalnego Katalońsko-Polskiego, Zespołu Folklorystycznego KRAKOWIAK oraz Szkoły Polskiej..

W tym miejscu chciałam przekazać dzieciom ze Szkoły Polskiej zaproszenie Pana Konsula do zwiedzenia Konsulatu. Termin nie jest ustalony dokładnie, aczkolwiek ma to nastąpić w miesiącu lutym.

Bardzo mi przykro, że podczas spotkania nie miałam wystarczająco czasu na porozmawianie z każdym z Was oraz, że nie mogłam też osobiście pożegnać moich drogich uczniów.

Jeżeli ktoś z Was robił zdjęcia, bardzo proszę o przesłanie ich ponieważ najciekawsze chciałam opublikować na stronie Szkoły Polskiej oraz przesłać pozostałym rodzicom.

Osobiście jestem zadowolona ze spotkania aczkolwiek ciekawa jestem Waszej opinii. Każda krytyka jest dobra ponieważ może wnieść zmiany czy ulepszenia przy organizacji następnych spotkań.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?