Zajęcia w Tarragonie, 20 stycznia

Sikorki i Orły 
 
Ostatnie zajęcia miały charakter integracyjny obu grup. Ze względu na absencje pani Małgosi, dwie grupy zostały połączone. Zaczęliśmy nasze spotkanie od przywitania pani Uli, naszej nowej praktykantki. Przy okazji każdy z uczniów musiał się przedstawić i powiedzieć jak ma na imię. 
Po zapoznaniu bawiliśmy się w takie zabawy ruchowe jak: mam chusteczkę haftowaną i kółko graniaste. Była to świetna okazja do poznania i utrwalenia słów powyższych zabaw. 
Podczas pierwszej części zajęć powtórzyliśmy nazwy dni tygodnia, miesięcy i pór roku. Następnie przypomnieliśmy o święcie babci i dziadka, które jest obchodzone w Polsce 21. i 22. stycznia. Z tej okazji każde dziecko wykonało laurkę dla babci. Przy wykonywaniu laurki trzeba było wykazać się spostrzegawczością, ponieważ na ilustracji brakowało jednego elementu. 
Po wyczerpujących zajęciach plastycznych przyszła pora na przerwę śniadaniową. 
Po przerwie uczniowie wykonali obrazek zimowy z teczek pracy. Zadanie polegało na wycięciu bałwanka oraz pokolorowaniu nosa i kapelusza oraz posadzeniu go na sankach. 
Korzystając z ładnej pogody wyszliśmy na boisko szkolne. Był to czas swobodnej zabawy i integracji uczniów młodszych ze starszymi. 
Po powrocie do klasy dzieci obejrzały bajkę REKSIO (´´Reksio Wychowawca´´) oraz wysłuchały opowieści o ´´Owcy, lisicy i wilku´´. Przy okazji ustaliliśmy, kto to jest lisica (pani lis). 
Na zakończenie pożegnaliśmy się słowami ´´do widzenia´´ i z uśmiechem na twarzy poszliśmy do domu. 

UWAGA ZADANIE DOMOWE: Zapamiętam imię babci i dziadka 

Pozdrawiamy, 
Gabrysia i Ula

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?