Monika - nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Witajcie! Mam na imię Monika i przyleciałam do Barcelony z pachnącego pierniczkami Torunia. Jestem studentką II roku studiów uzupełniających magisterskich na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Moją specjalizacją jest dziennikarstwo informacyjne i sztuka prezenterska. W Polsce pracuję jako prezenterka telewizyjna. 
Moją największą pasją jest muzyka, a w szczególności śpiew. Śpiewam dosłownie wszystko i wszędzie, więc na pewno mnie usłyszycie w Szkole. Uwielbiam gotować i poznawać nowe smaki, dlatego też Hiszpania stała się dla mnie ogromną, kuchenną inspiracją. Praktyki w Szkole Polskiej będą dla mnie nowym, nieocenionym doświadczeniem, dlatego z radością i satysfakcją będę przekazywać dzieciom to, co najpiękniejsze i najlepsze w języku polskim. 

Do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?