Ksenia, nowa praktykantka w Szkole Polskiej w Barcelonie

Mam na imię Ksenia i przyjechałam z mroźnej (sic!) Warszawy. Do Barcelony i Szkoły Polskiej ściągnęła mnie miłość do podróży oraz ciągłe poszukiwanie cieplejszych regionów. 
Z wykształcenia jestem dziennikarzem, kulturoznawcą, amerykanistą z Uniwersytetu Warszawskiego. Natomiast, od poniedziałku do piątku pracuję w agencji reklamowej. Na co dzień uzależniłam się od seriali, w których zawzięcie wyszukuję odniesień kulturowych i społecznych (szczególnie tych amerykańskich). Uwielbiam odkrywać wszystko co nowe, smaczne a przede wszystkim zaskakujące. 
Gorąco liczę, na to że w Barcelonie nauczę się odrobinę hiszpańskiego, zatańczę salsę i ugotuje paelle.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?