Nowa praktykantka, Diana

Dzień Dobry Wszystkim!
Nazywam się Diana Figiel i mam 24 lata. Jestem świeżo upieczoną nauczycielką Wychowania Fizycznego. Ukończyłam studia magisterskie o kierunku Wychowanie Fizyczne na Uniwersytecie Rzeszowskim. W czasie studiów dwukrotnie skorzystałam z programu Erasmus by uczyć się za granicą - studiowałam dwa semestry w Portugalii w języku angielskim. Pierwszy raz podczas studiów licencjackich na Politechnico do Porto, drugi na studiach magisterskich na Instituto Universitario da Maia. 
Posiadam także kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej. Moimi głównymi hobby są: podróże w czasie których odkrywam każde miejsce w większym stopniu niż tylko jako kilkudniowy turysta, deskorolka oraz piłka nożna. 
Jest mi bardzo miło, że będę mogła właśnie w szkole w Barcelonie rozwijać swoje doświadczenie i mam nadzieję, że Państwu a także dzieciom spodobają się moje zajęcia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?